28 februari 2009

Full fart framåt

Jajjemän, det blev fika med Ems och Carro, me like! <3


Denna vecka har det varit fullt upp - men har haft en bra vecka, jag trivs med att ha saker att göra :) (i rätt mängd och om det inte innebär massa stress förstås)

I torsdags var jag med Petra och Fiia till stor staden, shoppade lite, sprang en runda på ikea och sedan blev det bio framåt kvällen. Hemresan och vägen ut ur p-huset ska vi inte berätta om, haha!
-Benjamin Buttons otroliga liv - Vilken film, den drog andan ur mig, har svårt att förklara vilken känsla jag fick till denna film, den berörde mig totalt. Jag kan verkligen rekomendera att se den. Jag brukar vara den som retar folk som är känslosamma när man tittar på film, brukar skratta och säga "det är ju bara en film sluta gråta" men nu var det jag som inte kunde hålla tårarna borta.

Fredagen spenderades med sis i eskilstuna, Miilo älskling fick också hänga med. Han var så duktig, tror att han tyckte det var lite spännande. Det var väldigt nyttigt för honom i allafall.
-Sis klarade yrkesprovet =D yaay är så stolt över dig!



Imorgon ska Miilo ställas ut - åh det ska bli så kul att se vad dom säger om honom.



















1 kommentar: