24 februari 2009

Fettisdagen

Måndag: 06.00 åkte Petra, Fiia och Angie hem, efter våran oscars gala vaka =) Jag somnade såklart en timme eller två, så rolig var jag. Men det jag såg av galan var spännande och jag tyckte vi hade mysigt! Jag gick och la mig och min karl steg upp, det kändes lite knasigt.

Senare, efter cirka tre timmars sömn, tog jag knoddis under armen och åkte till stallet. Fixade och donade medans lille Miilo fick busa med sina kompisar. Kul att dom leker så bra ihop dom tre. Kvällen spenderade jag på jobbet, var så seg så jag trodde jag skulle avliva där ett tag.








Tisdag: Fettisdagen - har inte ätit någon semla, det ska man ju göra på denna feta dag. Jag har inte ätit någe fett eller onyttigt alls idag och har inga planer på de heller. Ne jag ska laga hasselbackspotatis och massa god sallad för det blev jag jätte sugen på.


Har varit ledig hela dagen och har ääntligen färgat mitt hår, resultatet blev riktigt bra, jag är nöjd iallafall =) Jag har även hunnit med massa hemma, känner mig jätteduktig, faktiskt. Snart ska jag dammsuga och ta hand om tvätten så ha det bra alla goa!

Hoppas på en fika med the lovely ones innan jobbet imorrn - är det någon som är ledig?




Pusskram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar