22 februari 2009

All night long

Toppenkväll med mina brudar i fredags :) Hämta upp Aliix runt ett-snåret för att bege oss ner mot staden och in på bolaget, där vi kände oss som två förvirrade höns, typiskt. Men till sist hitta vi de vi skulle ha. Fixade sedan gosaker och annat bra inför kvällen. Myys!

Emsan kom och plockade upp oss i sin super-pop-dunk-ford och det bar av till Wettri. Där satte vi igång med smink, dricka, fix, trix, sång och bus :) Det blev en lyckad tjejkväll, men när vi satte foten inne på slight ändrades lyckan, fyfan va det inte är roligt där. Det var inte ens värt det även fast det var gratis. Jag menar, annars brukar gratis vara gott men icke. Skönt att komma hem relativt tidigt iaf, tror vi var hemma runt två nånting.






Igår var det dax för jobb igen - stängning och jag hade verkligen ingen lust alls. Hade ingen ork och kände bara att allt var piss. Usch då är det som värst att stänga på det också, försöka stå ut två förbannade timmar extra, ensam. Men det gick bra, rätt som de va så blev klockan 12 och jag fick åka hem, skönt! På morgonen så hade jag, mami och Miilo varit till österåker för att möta upp min sis och hennes små sköningar, för att titta på istrav. Det var häftigt, jättefina hästar och en upplevelse! Ville vara kvar där längre men var ju tvungen att åka hem för att jobba - därav min jobblust.

Nu sitter jag i min soffa och bara tar det lugnt så här efter jobbet. Laddar upp för en låång kväll framför tv:n och oscars galan som jag ska se med Petra, fiia och Angie. Min lilla Miilo-plutt ligger helt utslagen och snarkar här brevid, åh vad jag älskar det lilla knytet :) puss på dig! Han och Johan har varit ute och sprungit och busat hela dagen, duktiga dom är.
Snart ska jag ut en sväng till hästarna och kolla så dom mår bra.

Ha de fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar