18 februari 2009

På topp

Idag har det varit en toppendag. Har hunnit med en massa som jag velat göra. Fick äntligen håret fixat, sara ordnade så jag kunde komma halv tre. Så blev lite impulsklippning. Färgningen tar vi på tisdag. =) sara blev överlycklig när hon fick göra som hon ville, jag litar på henne även om jag har haft en fix ide om det dära med lugg. Hm får väl se tänkte jag, jag vänjer mig nog. Men blev ännu mer fundersam när jag blev bemött av min käre man när jag kom hem: -"Va fan har du satt på dig en hockeyhjälm?" haha det tyckte han va kul, men han skojade förståss. (tur för honom)





Lite bus och lite bad: Har även hunnit med att bada min lilla skitgris Miilo. Det var premiär för oss, men han var jätteduktig och jag och johan blev jätteblöta! Pälsen bara glänser och nu sover han som en stock.

Nu hoppas jag på film och poppis, får väl se. Puss och hej














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar