14 april 2009

Kanske lite uppdatering



Min Miilo-plutte bara växer och växer. Tycker att han börjar bli riktigt fin. (eller fin har han ioförsig vart hela tiden) Tog lite fina vårbilder för ett tag sen, här är han fortfarande lite tunn. Ska lägga ut lite nyare bilder nu när han har lagt på sig lite :)



Oh så har det hunnit vart påsk också, tiden bara springer iväg. Sis och jag påskfixade lite här hemma i vingåker - blev fin fint och påskigt. På låångfredagen blev det så bra sommarväder så sis, jag och andie handla massa grillmat och våldgästa mami och papi för grillmys - mysigt! <3








Påskafton startades med jobb - sedan ilande fart hem till en kräkandes Miilo, tog hand om honom och mata honom med fil. Sis hade fått ta hand om det värsta innan jag hann hitta en ersättare och ta mig hem från jobbet. När jag kom hem var han mkt bättre, men helt slut.
Senare mot kvällen bar det av in mot staden (katrineholm) i höga pumps - fest! Vänner, dricka, vattenpipa och partystämning, i like! Tack till min kära sis som var Miilovakt och jourhavande veterinär till min kära häst som även hon kände för att bli dålig denna dag. Tack även till Freja för all hjälp - guld!
Bussen hem, hatar att åka buss, denna gång lyckades iaf Madelene hålla sig vaken och steg av på rätt station. yay
Söndag - en sådan söndag man helst skulle vilja hoppa över. Men, Upp tiidigt för att släppa ut hästarna - puh. Sis är ingen rolig väckarklocka klockan sju på morgonen. Efter det så väntade kära jobb jobb jobb. inge vidare.


Som sagt och nämt så bor jag och Miilo just nu hos sis och andreas (är för tillfället vingåkers-bo), i väntan på min lägenhet i stan. Inte långt kvar nu - ska bli skönt att få ett alldeles eget place :)
Saknar dock åsgatan lite..men men dagarna rullar framåt och jag har massa saker att se fram mot, det behövs! Nu är det ju sommar snart också.




God fortsättning.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar